Thursday, December 5, 2013

kisah sentap-menyentap

bergurau, usik-mengusik.
sorang terlebih sensitif, jadi terasa hati.
update kat Facebook, sound indirect kononnya.
yang di-sound rasa macam nak update jugak.
tapi sebab malas nak panjang cerita, update kat blog saja.
ye, akulah tu yang update kat blog.
almaklum, mulut laser memang orang senang nak terasa hati.
tapi masa kau bermulut laser, kau tak perasan pulak.
atau mungkin kau 'pengsan' masa tu?
duhhh, whatever.
aku tak dendam,
tapi jangan ditanya kenapa aku tak bergurau-senda dengan kau lagi lepas ni.


p/s: pengsan = tak sedar

1 comment:

Unknown said...

http://itikelabus.blogspot.com/ said..

Sebab aku da sebulan diam..
Dia tak puas hati.. dan tengking2..
Aku tumbuk kepala dia 3 kali (tak sengaja)..
Dia kata nak report polis..
Aku on je..

~Dia betul2 report polis.

the first

Daisypath Next Aniversary Ticker

the second

Daisypath Anniversary tickers